Sabtu, 21 April 2012

Selepas cuti exam 1 hari

Semalam aku cuti exam 1 hari untuk final paper sem 6.. hari ni masuk opis semula, keja biasa.. berlambak pulak keja yang tertangguh.. ni keja baru biasa, belum lagi keja tambahan yang akan diberi oleh 3 boss. Kalau dorang bagi kerja tambahan gak, aku rasa lepas pukul 3 petang la baru aku boleh buat. Macam ni la keja aku sejak jadi Production Planning Officer sejak 8 tahun lepas. Nak tak nak kerana terima... Nak carik makan...

Tengok tuh, tengah aku menaip ni boleh pulak datang Japanese aku suh buat revised sales budget tuk bulan ni dan 2 bulan akan datang... nak sebelum tengahari ni (dalam 2 jam setengah je)

Cis.. Ni bukan pukul 3 petang lagi.. skarang jugak nak kena buat.. so buat je la.. dah dia bagi time completion.. lagipun report ni mmg kena buat sebab dah hujung-hujung bulan dah ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan