Ahad, 8 April 2012

Exam semester 6 bermula..

Assalamualaikum...

Maka hari ini bermulala aku mengambil exam tuk sem ke 6 dengan serba tak kena. Aku menjangkakan paper hari ini mmg favourite subject aku tp disebabkan permulaan yg kurang bagus pada awal semester dengan ditambahkan lagi komitmen baru aku pada awal tahun ni membuatkan aku leka. Dan mmg aku target paper ni aku akan ulang semula examnya pada semester depan. Yag membuatkan aku lagi yakin aku nak repeat sem depan sebab aku ada sorg kawan study group dari Accounting yg terpisah 3-4 sem yang akan mengambil subject yg sama.

Memang semester ni aku rasa seba tak kena dan paling teruk dalam semester-semester lepas. Dgn takde kawan nak study, e-tutor yg hampeh, masalah ngn registar OUM, mcm2 jenis alasan la kalu aku nak. Tapi aku pasrah. Aku bawak je la sem ni dgn apa yg ada.

Aku ada lagi 2 paper pada 14 dan 20hb ni. Kedua-duanya paper teori yg mmg bukan favourite subject aku... yang penting baca, baca, baca... salin balik ape yg aku baca... Insya Allah, moga Allah permudahkan segala urusan aku.

Wassalam

1 ulasan:

  1. Man I have the same problem too.. you took what course?

    BalasPadam