Rabu, 13 Jun 2012

Merging to New Blog: RingVille Rabbit, Arnab Jasin di Melaka

Assalamulaikum...

Sebelum ni aku ada menukar nama blog personal aku ke blog arnab kan, tp aku ada berfikir sejenak. Aku rasa macam tak sesuai la pulak sebab blog personal tu ada gak aku cerita kan benda lain. So bila dah bercampur-campur, aku rasa tak sesuai kalau aku nak promosi pasal arnab tp aku suruh rujuk blog yang bercampur-campur.

Nama di blog personal aku yang akan di alihkan ke blog arnab

Then aku ingat aku nak tambah lagi satu blog yang cerita pasal hobi aku yang utama ini dengan lebih kepada perniagaan dan serius. Tidak ada campuran dengan hal yang lain. Hanya pasal arnab. Jadi dengan itu nama "RingVille Rabbit, Arnab Jasin di Melaka" yang ada di blog ini akan di pisah kan menjadi brandnya yang tersendiri. Lagipun kat Facebook aku dah wujudkan Webpage aku tersendiri dengan menggunakan nama "RingVille Rabbitary". Tapi kalau nak merapu-rapu pasal arnab aku tetap update kat blog personal aku.

Harap dengan wujudnya blog baru dan webpage ni, hobi aku akan berkembang lagi menjadi pendapatan sampingan. Mana la tau kalau-kalu suatu hari aku akan menjalankan perniagaan ini secara serius plak. Insya Allah. Doakan saja harapan dan kejayaan kami ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan