Isnin, 9 Julai 2012

52nd Blood Donation

Assalamualaikum..

Hari ni aku masuk lambat. Sebab utama, aku dari kampung. Anak aku tido awal malam tuh. So pagi2 dalam pukul 5 dia dah bangun. Awal gila. So terpaksa la aku layan dia sampai subuh baru dia tido semula. So memang overdose gila la. Pukul 7 pagi baru aku gerak. Tiba melaka dalam pukul 8:30 pagi. Aku sms boss aku masuk sebelum 10 pagi.

Godek2 kat rumah dah dekat pukul 10. Aku keluar rumah dalam pukul 9:30 pagi. Then baru aku teringat aku nak keluarkan duit backup dari ASB. Aku g Maybank MITC. Baru aku teringat yang darah aku baru matang. Terus aku telefon bloodbank melaka bertanya kan lokasi terdekat.

Last2 aku telefon boss aku yang aku masuk half day dalam pukul 12:30 pasal aku nak g derma darah kat Seri Negeri. So dapat la aku derma untuk kali ke 52. Gian punya pasal. Beza dalam 4 bulan 2 hari je tuh... Itu pun doktor yang check tekanan darah aku dah buat muka lain macam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan