Selasa, 8 Mei 2012

Notis Pemotongan Bekalan Elektrik

Pada petang 5/5 aku balik keje, aku tengok penutup peti surat aku tak tutup rapat. Biasa nya penutup nya tak rapat sebab ada surat baru masuk. Dan aku tengok ada surat warna kuning. Agakkan aku tepat; surat dari TNB. hehehe..


Kalau nak tau tunggakan RM92.05 ini adalah untuk 4 bulan. Biasala aku nya stail 4 bulan sekali baru aku bayar Paling lewat pun bila surat merah dah sampai. Yang 4 bulan ni baru surat kuning... hehehe.

Dan stail pembayaran aku pulak melalui online banking. Sonang. Tak payah g beratur, pegi amik cuti, spend masa waktu office hour. Duduk rumah pun dah settle. Ikutkan bukan bil api je aku settlekan online, indah water, bil air, sewa rumah.. semua online la.. semuanya di hujung jari anda. Tapi pastikan dulu la baki mencukupi dalam bank ya!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan