Selasa, 29 Mei 2012

Handphone Nokia C2-03 Hilang!

Assalamualaikum..

Hari Ahad 27hb/May aku kehilangan lagi sebuah handphone dual simkad, Nokia C2-03 di sebuah majlis kenduri kahwin seorang rakan karib. Ini adalah kali ketiga aku hilang handphone di majlis kenduri. Dan kehilangannya adalah disebabkan tercicir dari poket seluar aku.

Kehilangan kali pertama adalah sebuah nokia 6100 yang aku sudah pakai lebih dari 2 tahun. Tak salah aku ia hilang pada tahun 2008 di kenduri kawen kawan karib aku di Kpg Bukit Rambai. Handphone kedua adalah Nokia N78 yang hilang di kenduri kawen makcik aku di kampung mak mertua aku di Pt Sulong pada tahun 2011. N78 ni aku dah pakai lebih dari setahun.

Aku masih ingat hp ketiga yang hilang ini baru tak sampai setahun aku pakai. Aku dapat dari seorang budak lelaki yang mengiklankannya di mudah.my dengan harga RM200. Handphone ni kalau diikutkan tak la canggih sangat. Hanya lebih pada dual simkad.

Aku pun malas nak ngeluh banyak sebab hilang pun kelalaian aku. Lepas ni aku kena carik semula handphone dual simkad. Yang pasti nya bukan model C2-03 sebab pada aku C2-03 bukan la handphone yang begitu berbaloi untuk aku pakai.

Handphone aku kaler hitam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan