Rabu, 26 Disember 2012

Sony Xperia Miro, Sola & J

Itu hari aku ada buat entri pasal nak beli handphone baru berjenama SONY Xperia model Miro yang berbudget RM550.
 
Miro
 
Tup-tup dapat bonus 22hb/Dec itu hari aku jadi rambang mata kejap, terus aku sambar Xperia Sola yang aku anggap tambahan RM60 tuh kira OK untuk dapatkan skrin 3.7inci dan mempunyai BRAVIA Engine dan designnya lagi cantik berbanding Miro
 
 
Sola
 
 
Sekarang tak ku sangka ada model lagi baru yang berharga RM630 iaitu si J. Mempunyai tebal yang kurang 0.6mm berbanding Sola. Pakai ICS berbanding Sola yang masih di takuk lama (Gingerbread). Aku ingat masa dapat Sola dah di upgrade ke ICS, rupanya tidak. Wahduh! terkilan la pulak nak pakai ICS.
 
J
Dan mata aku memang tak lekang tengok si J yang masih berbudget RM600+. Design lagi OK berbanding Sola apatah lagi Miro. Maybe aku bagi kan ajelah si Sola ke isteri aku. Si J ni aku pakai sendiri. Tak puas hati ma! Nanti aku buat sendiri review pasal Sola yang baru pakai 3 hari ni. Banyak yang aku tak puas hati.

4 ulasan:

  1. miro rm550? ktne kdai mne tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. RM550 kat mudah melaka.. COD.. post pun boleh... cuba cari.

      Padam
  2. Balasan
    1. Dah upgrade online ke ICS.. lembab nak mampos.. rasakan... huhu

      Padam