Khamis, 15 November 2012

The Resurrection

Assalamualaikum..
 
Dah lama aku tak update blog "Budak Jasin" ni sejak last post pada 6hb August 2012. Sejak terpindah nya blog arnab Ringville Rabbittray yang semakin menjadi-jadi, diwujudkan pula, blog study part time aku membuatkan aku tak menang tangan. Terbaru aku wujudkan blog ke-4, iaitu blog dari kelab kereta aku; http://c-riousmotorclub.blogspot.com/. Memang tak sempat menyempat.
 
Di tambahkan pula kehadiran anak kedua pada penghujung bulan 4. Ingatkan aku dapat tumpukan pada study, tapi tidak. Komitmen yang bertambah-tambah membuatkan aku terpaksa berhenti study kejap (tangguh) ke tahun depan. Ia juga atas sebab pointer aku yang semakin merundum.
 
Ni pulak dengan rakan kelab kereta yang mengajak supaya di bangkitkan semula CMMC dengan aku selaku setiausah. Wahduh! wahduh! Kita tengok je la sampai mana aku bertahan. Dengan post terbaru ini, harapan aku akan aktif la semula blog ni. Dah lama tak update weh..
 
Insya Allah.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan